loading...
تقدیم به مهدیسم

واقعا خیلی سخته که کسی که دوست داره به سختی بهت اس یده و بگه بیا مسنجر می خوام باهات حرف بزنم اونوقت تو به خاطر مشکل اپراتور شبکه نتونی حتی بهش بگی نمیتونم بیام.بعد با کلی دردسر خودتو برسونی به ی اینترنت ببینی دیگه نیست و رفته یا این که بهش میگی دوسش داری و بعد از یه روز بهش میرسه ....


مهدیسم ، عزیزم ، خانومم ، ببخشید باور کن دوس ندارم ناراحتی تو ببینم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/07/26 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

نمیبینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیباییkهای دنیایم!
نمیشنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم زمزمه میشود و مرا آرام میکند!شکلکشکلک
دووووووووووست دارم عشق ابدیه من
پاسخ : منم خییییییییییلی می خوامت نفسم از ته دل عاشقتم گلکم ، مهدیس خودمی ، خانم خودمی.بووووووووووووووووووووووس

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/07/26 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

نمیبینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیباییkهای دنیایم!
نمیشنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم زمزمه میشود و مرا آرام میکند!
پاسخ : ولی من همه ی زیبایی های دنیارو میبینم و تمام اصوات را هم میشنوم که همه و همه بیانگر یک چیز هستند و اون چیزی نیست جز عشق من نسبت به مهدیسم.همینو بس

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/07/21 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

salam aziiiiiiiiiiiiiiizam,maaaaaaaamnoon nafsam,eshgham,joonm.zendegim
پاسخ : قابل خانم خوشگلمو نداره.هر چی من دارم از آن عشقمه و بس

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/07/20 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

are kheyli sakhte gahi vaghta montazeresh bashiii va nabashe,kheyli sakhte doosesh dashte bashii ama to delet nagah darii,kheyli sakhte tamam voojoodet bashe va nagii,ama hamash zibas vaghti ke be heset kone va nagofte bedooniشکلک
پاسخ : من فدای این خانمم بشم که اینقد بعضی وقتا ازیت میشه.باور کن سعی خودمو میکنم تا هیچ وقت باهام تماس گرفتی بدون این ک صدامو نشنوی و منم صداتو نشنوم قطع نکنی.خیلی میخوامت مهدیس خانم.عزیزمنی.فقط مال خودمی.عشششششششق خودمی.نفسسسس خودمی.زندگیه خودمی.ملوسم خودمی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
میخوامش تا ابد حتی اگه منو نخواد.گرچه میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 2,769
  • کدهای اختصاصی