loading...
تقدیم به مهدیسم

 

چی کار با من کردی مهدیس؟؟؟تعجب گرچه دومین باری بود که میدیدمت اما این دفه ی حسی دیگه ای بود که اومده بود تو وجودمخجالتخجالت.وقتی سرتو گذاشته بودی رو شونم اینگار تمام دنیارو داشتمقلبقلبقلب.البته همین جورم بودااااااا.یه چیزم بگم بخندیم.خیلی قوی هستیا نفسم.منظورم مچ انداختنت با من بود.البته من قوی ترمااااااااااااااااا.خخخخخخخخخخخاز خود راضی.این حسی که به تو داشتمو تا حالا هیجا نداشتم.تا حالا هزار بار با بقیه ی دوستام رفته بودیم جاهای مختلف اما همین یه بار بودنه با تو به کلش می ارزید.این که دستت تو دستم بود و تو آغوش من داشتیم فیلممونو میدیدیم خیلی برام لذت بخش بودبغلقلبخجالت.البته اگه اون سه چهار تا مسخره میزاشتن.خخخخخخخخخخنیشخندنیشخندنیشخند.راستی دیدی اون دو تارو از هم جدا کرد؟؟؟ طفلکی هااااااا.اولین بوسمم هیچ وقت فراموش نمیکنم.خیــــــــــــــــــــلی دوست دارم خانمم نفسم عشقم.ولی کاش اون کار خلافمونو میکردیما.زنگارو میگماااااا.خخخخخخ.این که تا بالای پل به خاطرم اومدی خیییییییلی برام ارزشمند بود واقعا ممنونماچماچماچماچ.بوووووووووووووووووووووووس برای مهدیس گلللللللللللم که پا به پای آقاشون راه اومدو تا دم ایستگاه باهاش بود.خیییییییییلی می خوامت عاشقتتتتتتتتتتم این که بهم اس دادی گفتی بهت خیییییلی خوش گذشته احساس درونی من نسبت به امروز و شدت علاقمو بهت زیادتر کرد.نفسسسسسسسم بهونه ی زندگیم بهترین کسی که تو دنیا دارم بعد از خودا خودتیو بس.بوووووووووووس برای عسلمقلبماچقلبماچقلبماچخجالتبوووووووووووووووس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/10 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

Salam azizam emrooz sevemoin bari bood ke bahm raftim cinama garche shologh bood va film bikhod ama chizi ke ziba bood aghooshe to bood va dastane por mehret va inke say mikardi garmaye voojoodeto be mn bedi ta garm besham.va boos hai ke aroom ro goonm mizashti dooset daram kheli khoo sh gozash.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.گلکم.
خوشحالم که بهت خوش گذشت عسلم.من مال خود خودتم مهدیسم.ترو بغل نکنم کیووووووووو پس بغل کنم خانمم؟؟؟؟؟؟خیییییییییلی عاشقتم ، دیوونه ی خودتمو بس عشششششقم.ولی کاش میزاشتی کاپشنمو بهت میدادم که نذاشتی.عاشقتم عزیزم.بوووووووووووووووس.

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/06 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

در این هیاهوی شلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !
پاسخ : عزیزمی.جیگرم.باور کن منم همیشه به یادتم.دوست دارم خانمم.بووووووس.

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/05 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

منم بدجوری هواتو کرده اه لعنت به این شارژ و اینترنت و ای دی که باز نمیشه اخه خدا جرااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من دلم عشقمو میخواد اون به من نیاز داره........................چرا من نمیتونمممممممممممممممممممم .اه لعنت به منشکلک
پاسخ : گلکم نگو این حرفو که قلبم میشکنه.اصلادوست ندارم نفسم به خودش بد و بیرا بگه.حتما خواست خداست عزیزم.تو همیشه تو قلب منی عشقم خودتو ناراحت نکن لطفا
پاسخ : هر وقت تونستی بیا مهدیسم.بوووووووووووووس برای خانم خودم

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/05 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام...
خیلی دوست دارم
بی نهایت...
حسیه که تا به حال هیچ کجا و با هیچ کس تجربه نکردم....وتو تنها کسی هستی که دلم رو بهش دادم...و تا ابد کنارت خواهم ماند حتی اگر روزی کل دنیا جلوم بایستن
پاسخ : سلام بهونه ی زندگیم
میدونی عزیزم اگه بگم دوست دارم کم گفتم.میگم عاشقتم چون که خودت بهتر میدونی ارزش عشق خیلی بیشتر از دوست داشتنه.این حسیو که الان داری من هزار برابرشو نسبت به تویی که فقط مال خودمی دارم.بوووووووووووووووس برای عزیز دلم.خانمم.نفسم.عشقم.تموم زندگیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
میخوامش تا ابد حتی اگه منو نخواد.گرچه میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 2,782
  • کدهای اختصاصی