loading...
تقدیم به مهدیسم

اول از همه به افتخار مهدیس خودم که هنوز یخش وا نشده.بعد از اونم به خاطر بوسی که گذاشت رو لپ عاشق خودش.واقعا برام لذت بخش بود تو اون جای به این بزرگی کلا من و مهدیسمو و یه اقایی که تقریبا خواب بود(خخخخخخخخخ) تو بغل هم داشتیم گل میگفتیمو گل میشنفدیم و کلی هم خندیدیم.خییییییییییییلی دوست دارم گلم.اصلا عاشقتم.بووووووووووووووووس.چقدر بوست کردمااااااااااااااا.خخخخخخخخخ.امارش از دستم در رفته ولی خیلی خوب بود.دوس دارم همین الان دوباره پیشم باشی و بیای تو بغلم و منم برات کم نذارم.راستی اون عکستم تا ابد تو ذهنم میمونه(خخخخخخخخ).گلم خسته شدی این متنو خوندی نه؟؟؟ پس دیگه یه بووووووس ناز به افتخار اکسیژن خودم که مایه ی حیاتمه.خدافس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
میخوامش تا ابد حتی اگه منو نخواد.گرچه میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 2,784
  • کدهای اختصاصی