loading...
تقدیم به مهدیسم

خیلی دویت دارم مهدیسم میدونی چرا چون به چیزایی که گاهی وقتا من باید بهشون توجه کنم و هواسم بهشون باشه اما نیست توجه میکنی و یادم میندازی.عاشقتم نفسم.بووووووووووووووووووس تنها برای خانم خودم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/16 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
زندگیییییییییییییییییییییییم
دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم
اینو گفتم چشم کسایی که نمیتونن ببینن در بیاد که ما دوتا اینقدرهمو دوست داریم...باهاتم تا اخر حتی به قیمت جونم که ذره ای ناقابلشکلک
پاسخ : سلام خانم عین ماهم.عزیزززززززززززززززززززززززززززززم.همه کسسسسسسسسسسسم.منم دوسسسسسسسسسسست دارم.عاشششششششششششقتم.
تموم زندگی من خودتو اصل ازیت نکنیاااااااااا.عشقت حال طرفو گرفتا.نه؟؟؟؟ گرچه از اینجور آدما زیادن اتفاقا خوبه باعث میشه عشقمون به هم زیادترم بشه.راستی دیگه کشتار راه نندازیا مهدیسم.بووووووووووس برای عزیز دلم که من خییییییییلی میخوامش.

این نظر توسط mahdis در تاریخ 1392/08/06 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

یادت برایم
همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است …
شکلک
پاسخ : ای وای من دود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کی تا حالا؟؟؟؟؟؟ وای وای وای!!!!!!!
تو میگی سیگار من میگم نفس سیگارو بالاخره میشه یه کاریش کرد اما نفسو چی؟؟؟؟؟؟ بوووووووووس برای نفس خودم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
میخوامش تا ابد حتی اگه منو نخواد.گرچه میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 2,767
  • کدهای اختصاصی